БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА
при поръчка над 60 лв.!

5 съвета за добър детски имунитет

Nov/19/2021

5 съвета за добър детски имунитет

Детският имунитет винаги е бил важен детайл от здравния
диалог. Сега, когато зимата е на прага ни, децата отново са
на училище, можем ли да го направим със спокойствието,
че сме осигурили оптималните условия за функционирането
на тяхната имунна система?
Ние вече си „написахме“ домашното и ви предлагаме един
списък с 5 превантивни мерки, които значително може да
понижат риска от боледуване на вашето дете.

1. Дайте цвят на менюто

Проучванията са категорични, че пъстрото меню, базирано
на зеленолистни и кръстоцветни зеленчуци, дребни горски
плодове и цитруси, снабдява детския организъм с пъстър
набор от витамини, минерали и полифеноли, които
регулират имунната функция и могат да способстват
възстановяването от инфекции. 


2. Здрави черва – здрав детски имунитет

Сигурно сте чували, че около 70% от имунната система се
намира в червата. Това до голяма степен е вярно и ако 

ЧРЕВНОТО ЗДРАВЕ е изрядно, имунитетът
също ще функционира добре. Фибрите, от своя страна, са
важна предпоставка за доброто чревно здраве и могат да
послужат като пребиотик – храна за полезните бактерии в
червата, насърчаваща тяхната численост и многообразие.
Допълнителният прием на хранителни довабки е още една
стъпка в услуга на доброто чревно здраве!


3. Осигурете условия за пълноценен сън

Адекватният като продължителност и качество сън е стожер
на крепката детска имунна система. Ако искате да
разберете от колко сън се нуждае вашето дете и как можете
да му го осигурите, можете да го направите в стратията ни
"Децата и сънят: съвети за родители".

4. Управлявайте и техния стрес

Тръгването на училище е стресов период за всички в
семейството, особено в условията на пандемия. А науката е
категорична, че подложеното на хроничен стрес тяло е с
нарушена способност да произвежда нормален
възпалителен отговор и страда от понижена имунна
функция. Проучвания при деца показват, че високите нива
на стрес в семейството се свързват с потиснат имунитет и
по-често боледуване от инфекциозни болести. Затова е
важно да им даваме нужните ВИТАМИНИ за укрепване. 


5. Окуражавайте движението

Имунитетът и тренировките са свързани по особен начин,
при който „повече“ невинаги означава „по-добре“.
Движението при децата най-често е под формата на игра и
данните за тях сочат, че която и да е двигателна активност
е по-добра от никаква двигателна активност. Затова не ги
оставяйте прекалено дълго насаме с мобилните устройства,
ами ги насърчете да открият удоволствието от спорта. Ако
детето ви не е спортна натура или все още не е намерило
своя спорт, тогава дългите семейни разходки сред
природата са също толкова добър избор в подкрепа на
нормалната имунна функция.

Коментари

Тази статия все още няма коментари

Остави коментар

Статии

Статии

5 съвета за добър детски имунитет

5 съвета за добър детски имунитет

Детският имунитет винаги е бил важен детайл от здравниядиалог. Сега, когато зимата е на прага ни, децата отново сана училище, можем ли да го направим със с Детският имунитет винаги е бил важен детайл от здравниядиалог. Сега, когато зимата е на прага ни, децата отново сана училище, можем ли да го направим със с 2021-11-19T11:07:24+02:00 5 съвета за добър детски имунитет

<p>Детският имунитет винаги е бил важен детайл от здравния<br />диалог. Сега, когато зимата е на прага ни, децата отново са<br />на училище, можем ли да го направим със спокойствието,<br />че сме осигурили оптималните условия за функционирането<br />на тяхната имунна система?<br />Ние вече си &bdquo;написахме&ldquo; домашното и ви предлагаме един<br />списък с 5 превантивни мерки, които значително може да<br />понижат риска от боледуване на вашето дете.</p> <h3>1. Дайте цвят на менюто</h3> <p>Проучванията са категорични, че пъстрото меню, базирано<br />на зеленолистни и кръстоцветни зеленчуци, дребни горски<br />плодове и цитруси, снабдява детския организъм с пъстър<br />набор от витамини, минерали и полифеноли, които<br />регулират имунната функция и могат да способстват<br />възстановяването от инфекции.&nbsp;</p> <h3><br />2. Здрави черва &ndash; здрав детски имунитет</h3> <p>Сигурно сте чували, че около 70% от имунната система се<br />намира в червата. Това до голяма степен е вярно и ако&nbsp;</p> <p><strong><a href="https://pediakid.bg/product/pediakid-transit-doux-sirop-za-podobryavane-na-chrevniya-tranzit"></a></strong><strong><a href="https://pediakid.bg/product/pediakid-transit-doux-sirop-za-podobryavane-na-chrevniya-tranzit">ЧРЕВНОТО ЗДРАВЕ</a></strong>&nbsp;е изрядно, имунитетът<br />също ще функционира добре. Фибрите, от своя страна, са<br />важна предпоставка за доброто чревно здраве и могат да<br />послужат като пребиотик &ndash; храна за полезните бактерии в<br />червата, насърчаваща тяхната численост и многообразие.<br />Допълнителният прием на хранителни довабки е още една<br />стъпка в услуга на доброто чревно здраве!</p> <h3><br />3. Осигурете условия за пълноценен сън</h3> <p>Адекватният като продължителност и качество сън е стожер<br />на крепката детска имунна система. Ако искате да<br />разберете от колко сън се нуждае вашето дете и как можете<br />да му го осигурите, можете да го направите в стратията ни<br /><a href="https://pediakid.bg/article/decata-i-sanyat-saveti-za-roditeli">"Децата и сънят: съвети за родители"</a>.</p> <h3>4. Управлявайте и техния стрес</h3> <p>Тръгването на училище е стресов период за всички в<br />семейството, особено в условията на пандемия. А науката е<br />категорична, че подложеното на хроничен стрес тяло е с<br />нарушена способност да произвежда нормален<br />възпалителен отговор и страда от понижена имунна<br />функция. Проучвания при деца показват, че високите нива<br />на стрес в семейството се свързват с потиснат имунитет и<br />по-често боледуване от инфекциозни болести. Затова е<br />важно да им даваме нужните<strong> <a href="https://pediakid.bg/product/pediakid-gommes-multivitaminees-davchashti-mecheta-s-multivitamini">ВИТАМИНИ</a></strong>&nbsp;за укрепване.&nbsp;</p> <h3><br />5. Окуражавайте движението</h3> <p>Имунитетът и тренировките са свързани по особен начин,<br />при който &bdquo;повече&ldquo; невинаги означава &bdquo;по-добре&ldquo;.<br />Движението при децата най-често е под формата на игра и<br />данните за тях сочат, че която и да е двигателна активност<br />е по-добра от никаква двигателна активност. Затова не ги<br />оставяйте прекалено дълго насаме с мобилните устройства,<br />ами ги насърчете да открият удоволствието от спорта. Ако<br />детето ви не е спортна натура или все още не е намерило<br />своя спорт, тогава дългите семейни разходки сред<br />природата са също толкова добър избор в подкрепа на<br />нормалната имунна функция.</p>

Сравнение на продукти